A termékfejlesztő géniusz

Egy jó terméket tovább javítani nem mindig könnyű. Időnként azonban megjelenik egy-egy olyan lényegi fejlődés, amiben az igazi zsenialitás kerül felülre. És kívülre és belülre és előre is. 7 kiváló példát mutatunk olyan termékfejlesztésre, amire nem feltétlenül gondolnál, pedig logikus. Kattints a képekre a termékek oldalaihoz.

Kompakt napszemüveg

A Wayfarer 1920 óta menő. Most pedig még menőbb.

Fagyiskanál

Könnyebben elengedi a gombócot, és kaparásra is hatékonyabb.ku-xlarge (1)

 

Egy jobb vödör

Már korábban írtunk róla, nyerő design.

ku-xlarge (2)

 

Miért fejlesztene valaki cipzárat?

Mert egy mágnestől sokkal jobb lesz.

ku-xlarge

 

Csarafa.

Nincs dugóhúzó? Nem kell. Tökéletesen zár és megkönnyíti a dolgod.

ku-xlarge (3)

 

Átlátható olvasás.

Nem látod, hogy mit emlesz ki? De, mostmár igen.

ku-xlarge (4)

 

A post-it nem egy egyszeri fecni.

Miért ne használnád ki teljes felületén? Kétoldalúan, sokkal logikusabb.

ku-xlarge (5)

via Gizmodo

 

Ez mind megtanulható, ha érdekel gyere el a BUSINESS PRO-ra!

Most tiéd a szó!

Comments are closed.

Read previous post:
Konszenzus? Csak azt ne!

Ha vállalkozást indítasz, a nagyhalál-hibák egyike a konszenzusos gondolkodás. Hogy miért? Megmutatjuk. Hiába vagy akármilyen fenegyerek, a beléd csöpögtetett finom...

A honlapok hibái

Mi is rendszeresen elkövetünk olyan apró, korrekcióra lehetőséget adó, ám mégis bosszantó bakikat a mindennapokban, amiknek a kezelését igyekszünk átadni...

Startup milliárdosok

A Forbes legutóbbi 500-as listáján 167  amerikai szerepel. Közülük 15 szerezte a vagyonát tech startupon keresztül. Szóval, amikor azt hallod,...

Close