Az szégyellje magát, aki…

18“Az szégyellje magát, aki rosszra gondol!”

E szavakat mondta állítólag III. Edward angol király, amikor a calais-i bálon felszedte a földről Salisbury grófnőjének kioldódott harisnyakötőjét, miközben az udvaroncok felhördültek az illetlen jelenet láttán. Az idézett mondat magyarul “rossz, aki rosszra gondol” fordításban terjedt el. A király pedig megalapította a Térdszalagrendet.

Mi ilyet nem tervezünk, inkább mutatunk nektek 5 vicces, morbid és pikáns példát arra, miért érdemes átgondolni logókat, szlogeneket vagy tárgyak formáját. 18+ jelzésű bejegyzés, üzletfejlesztői megjegyzésekkel.

Az szégyellje magát, aki…

Erre a kincsre azoknak lehet szüksége, akik nem tudnak egy ültő helyükben megenni egy egész banánt, és a maradékot szeretnék betenni… mondjuk a  táskájukba. És bár sejtjük, hogy ilyen eset például uzsonnázó gyerekekkel gyakran előfordul, nehezen képzeljük el azt a szülőt, aki a Banana Bunkert beszerzi kiskorú csemetéjének.

.

.

Csecsemő formájú torta

Már maga a tálcán fekvő csecsemő látványa is megrázó, de ha belegondolunk a felszeletelésbe és a kínálgatásba (Kérsz egy kis koponyatetőt, drágám? Kinek adhatom a lábikóját?), akkor végleg elmegy a kedvünk az első születésnapi köszöntéstől.

Tény, hogy a neten böngészve számos hasonló formájú tortát találtunk (sőt, morbidabbakat is), tehát csak annyit kell jó üzletfejlesztési tanácsadóként megállapítanunk: nem mi vagyunk a  célpiac.

.

Kromatográfia. Mi más?!

Ha csak a logót láttuk volna, talán azt hisszük, egyetlen elvetemült cégvezető tartozik a vállalathoz, és senki nem szól neki, hogy egyeseknek… hmmm… hátsó gondolatai támadhatnak a cégnév láttán. De ez itt  egy létező, globális piacra dolgozó high-tech cég, a fotón a brit anyacég csapata látható. És majdnem mindannyian mosolyognak!… A HR azért vakarhatja a fejét: pontosan milyen az a munkavállaló, aki ehhez a céghez jelentkezik, majd pedig büszkén hirdeti úton-útfélen, hogy hol is dolgozik?

.

Und so Was, Herr Freud?

Field Center for Children’s PolicyKicsit kénytelenek vagyunk belekötni a grafikusokba is, ők se maradjanak ki. A mellékelt logó a pennsylvaniai Field Center for Children’s Policy emblémája. Hogy mit csinálnak? Természetesen a szociális, egészségügyi és jogi tevékenységek kutatási eredményeinek összegyűjtésével és feldolgozásával segítik a bántalmazott gyermekek jólétét. Hm.

.

When Logos ProdDe amióta gyanítjuk, hogy a szex az egészségmegőrzés egyik eszköze, tulajdonképpen semmin nem csodálkozunk. Te nem tudtad? Akkor fáradj el az egészségmegőrzési hivatalba. Már a logójukról is sejthető, mi a véleményük a témáról.

.

.

Viszontlátásra!

Mára ennyi jutott. És ha ezen a nyáron még utaznátok, búcsúzóul csak annyit mondunk, hogy figyeljetek a marketingre, és vigyázzatok az Üzbég Légitársasággal…

Most tiéd a szó!

Comments are closed.

Read previous post:
Vasárnapi szieszta: aludj, vállalkozz, egyszerűsíts

A mai szieszta eklektikusra sikerült - Van Gogh-tól a minimálig minden került bele. Ma is van vicces, van elgondolkodtató és...

Krumpli a puskacsőben

Nemrég egy ügyfelünk arról panaszkodott, hiába végzett el néhány kiemelt munkatársa sales-tréninget, az eladásaikon csak nem látszik a változás. Sikeresek...

Vasárnapi szieszta: aludj, olvass, gondolj radikálisakat

Vasárnap délután, amikor legnagyobb a nyugalom, előmásznak a félelmek, a bölcs vagy annak tűnő gondolatok és a kételyek. Szerintünk éppen...

Close