Értékpropozíció

vodIgen, ez egy vödör. Felmoshatsz, kiönthetsz belőle vizet meg amit tetszik. Megemelheted és le is teheted. Hosszú élettartamú kivitelű. A nyele teli tartalom esetén is biztosan tart. Mi ebből a fontos? Szerinted ez a vödör innovatívnak számít? És ha úgy adják el, hogy ergonómiájának köszönhetően óvja a gerinced emeléskor?

 

 

Nézzük meg egy kicsit részletesebben, hogy mit tudhat egy vödör. Ki vesz vödröt? Milyen céllal vesz? Mire használná pontosan? Hogyan használná? Kertészkedésre? Takarításra? Ki kertészkedik egyáltalán? Hány éves is ő? Vajon milyen problémái vannak, amiket meg tudunk célozni? A nehéz vödör egyébként is hátfájós történet? Hmm, elég rosszul vagyis jól hangzik. A gyenge ujjak miatt pedig kicsúszhat a kezéből? Erre is lőjünk valamit. Valószínűleg a látása sem tökéletes, ugye? Akkor legyenek nagyon rajta a jelek. Alakul ez.

Egy előkertes házban lakó, korosodó vásárlóról van szó, aki rendben tartja a kertjét, tehát fontosnak tartja a környezetét. Tudatos? Fene tudja, mindenesetre ha 40 fölötti, akkor a korábbi háborúk miatt nem támogatja a globalizáció által teret nyert, olcsó termékeket. Árazhatjuk följebb, hiszen helyben gyártjuk, Amerikában. Saját gazdaságot erősítünk, mert fontosnak tartjuk a saját környezetünket. Azthiszem kész is vagyunk. Ez a vödör, a fenti okok és tulajdonságok által szól a mi vásárlónknak. Négy bulletpointba bele is fér.

 

Szabadalmaztatott dizájn, ami magában foglalja a geometriát és az ergonómiát, hogy kényelmes tároló- és közlekedőedény alapú szolgáltatást nyújtson. Könnyen emelhető, kiváló a fogása és egyszerű belőle önteni. A nyelének és a talpának kialakítása miatt könnyebb használni, mint egy átlagos vödröt. További előnyös jellemzői: öntési zóna, csúszásmentes felület, nagyméretű űrtartalom jelek a belső falon, préselt markolat az ergonómikus stabilitásért. Amerikában tervezett és gyártott termék. 90 napos visszavásárlási garancia. Kényelem és Irányítás.

 

 Nincs ezzel semmi baj, mert minden szava igaz. És mennyivel jobb mint az alábbi leírás, ami ugyanerről a  termékről is szólhat, de biztosan egy másik közönségnek.

 

Vödör. 10 l, műanyag. Kína.

 

 

A tálalás lehet ennyire fontos, de ami ennél jelentősebb, az a terméktervezés, a pozícionálás, minden folyamaton keresztül a valós ÉRTÉK, amit adsz. Szerinted több ez a vödör, mint egy másik? Hogyan tudod jobban megfogalmazni a saját terméked?

Kérsz rá egy intenzív gyakorlatot? Február 22-én lesz rá lehetőséged, hogy ne csak az értékpropozícióval, hanem a terméked teljes lényével érdemben haladj előre egy tavaly több, mint 50 résztvevőn tesztelt és bizonyított módszertanon keresztül.

 

A következő edzőtábor március 21-én lesz. Jössz?

 

Most tiéd a szó!

Comments are closed.

Read previous post:
Vállalkozóvá kell válnod

Teljesen mindegy, hogyan van berendezve az irodád - ha van egyáltalán. Ahogy a munkaerőpiaci elvárások változnak, a vállalkozói hajlam megbecsülése...

2013 legjobb infografikái – 3.

Az ünnepek alatt sokan terveznek és méricskélnek. Derékban, kilóban, pixelben - mindenki másképp. A LunaMetrics még tavaly összeszedte, hogy hány...

2013 legjobb infografikái – 2.

Mindenkinek vannak jó szokásai. Rosszak is, ilyen ez. Hogy jókat alakíts ki és jól használd a szokásokat, érdemes megnézned, hogy...

Close