Növekedés saját forrásból? Nem teljesen őrült gondolat.

PicsArt_03-05-09.11.02

Hetente sok ügyfél érkezik hozzánk azzal a kérdéssel, hogyan vonjon be befektetőt, hogyan csináljon crowdfunding kampányt, hogyan pályázzon, milyen hitelt válasszon. És körülbelül ugyanennyi jön azzal, hogyan oldja meg a vállalkozás növekedését az indulótőke és a kezdeti bevételek felhasználásával. Annyiszor halljuk ezt a kérdést, hogy úgy döntöttünk, itt az ideje egy tréninget szervezni erre.

Ha már most tudod, hogy jönnél, akár lejjebb is görgethetsz, hogy jelentkezz. Ha ennyire még nem sürget a helyzet, olvass tovább.

Amikor egy vállalkozás képes organikusan növekedni, az azt jelenti, hogy saját forrásait és eszközeit a maximális hatékonysággal hasznosítja. Mi ennek a jelentősége? Az organikus növekedés egyrészt döntés: a gyors, kockázatos irány helyett egy lassabb, biztonságosabb utat választunk. Ennek a döntésnek masszív stratégiai alapokon kell nyugodnia, amihez ismernünk kell a piacot és a versenytársakat. Az organikus növekedés ezen kívül menedzsment-kérdés is: képesek vagyunk-e fenntartható alapot létrehozni, azaz olyan szerződéseket kötni, olyan ügyfélkört kiépíteni és olyan modellt választani, amely folyamatosan biztosítja a növekedéshez szükséges plusz bevételeket, miközben kitermeli a tevékenységek fedezetét is. Mondunk egy példát, csak hogy lásd, mennyire lehetséges nagyra nőni: a Lego organikusan növekedett nagyon sokáig.

Bár az organikus növekedés feltételeinek megteremtése sok-sok aprómunka, a fentiekből látszik, hogy először stratégiai döntéseket kell hozni az érdekében. A Harvard egy tanulmányában 4 alapszabályt javasolnak ennek érdekében:

  1. Tartsd a szemed a nagy képen, azaz az organikus növekedés tervezésekor ne veszítsd szem elől a valós célokat.
  2. Küzdj meg a vállalkozásod költségcsökkentés-kockázatvállalás anomáliáival, azaz tekintsd át gondosan, valójában milyen mérőszámok és folyamatok biztosítják a növekedést.
  3. Kerüld a címkézést, azaz gondold újra, valójában milyen tevékenységek fogják a növekedést biztosítani.
  4. Teremtsd meg a növekedést támogató szervezeti kultúrát, a növekedésorientált gondolkodást a csapatban.

Bár mindenhol a hogyan találj befektetőt/hitelt, hogyan indíts crowdfunding kampányt témákat találod, mi most ezt a kérdést tesszük fel:

Hogyan oldd meg külső tőke nélkül?

Ha úgy gondolod, hogy neked is ez a legjobb kérdés, segítünk megtalálni a választ. Jelentkezz a tréningünkre most.

A tréninget tartják:

  • Orosz Adrián közgazdász
  • Hűvös Ágnes stratégiai tanácsadó

Ezen a tréningen valódi tapasztalatokat osztunk meg, gyakorlati technikákat és előre mutató stratégiai kérdéseket feszegetünk. A képzés végére el tudod majd dönteni, jó irányba haladsz-e – és hogy hogyan tudsz forrásokat elkülöníteni a fejlődéshez. Két trénerünk – mindketten sorozatvállalkozók – üzleti és pénzügyi oldalról is támogatja az interaktív tréningfolyamatot, hogy te a leghatékonyabban gondolkodhass a saját vállalkozásodon.

Kattints, kérdezz, gyere.

A technikai részletek:

KIKNEK: 0,5-2 éve indult mikrovállalkozással rendelkező döntéshozóknak
MIKOR ÉS HOL: március 23-24., Budapest (pontos helyszínt e-mailben küldünk)

MENNYIÉRT:
Early bird, 2018. március 10-ig leadott jelentkezéssel: 37.500 Ft + áfa (bruttó 46.990 Ft)
Normál ár: 45.000 Ft + áfa (bruttó 57.150 Ft)

HOGYAN VEGYÉL RÉSZT:
1. Töltsd ki ezt az adatlapot (az adataidat csak a tréninggel kapcsolatosan használjuk fel.)
2. Fizesd be a részvételi díjat – a helyed csak ebben az esetben biztosított. (a fizetéssel kapcsolatos részleteket e-mailben küldjük)
3. Legyél ott.

Ha kérdésed maradt, keresd Kiglics Nadinkát
(+ 36 20 258 3024, nadinka.kiglics@karsonconsulting.com)

Ha még mindig maradt kérdésed, keresd bátran Kiglics Nadinkát!
(+ 36 20 258 3024, nadinka.kiglics@karsonconsulting.com)

Most tiéd a szó!

Comments are closed.

Read previous post:
Fedezd fel a piacod!

Nemrég indítottad el a vállalkozásod, vagy még csak ötleted van, de nagyon közel vagy a vállalkozáshoz, esetleg már hónapok óta...

4 fitnesstipp a befektetőkereséshez (és ez most csak félig vicc)

Sokan azt hiszik, hogy a tanácsadó győzi meg a befektetőt. Pedig – ahogy majd a blogposztban is olvashatod – mi...

A csapatmunka hullámvasútja

Együtt dolgozni valakivel sohasem könnyű feladat. Pláne nem egy startupban. Alkalmazkodsz, vezetsz, vitatkozol, elfogadsz, megértesz. Más esetekben veszekszel, sértődsz, bántasz,...

Close