Szakmai bloggereknek: miről blogolj, amikor nincs miről blogolni?

Az már nem kérdés, hogy kell egy honlap. Az sem kérdés, hogy frissülő tartalom kell, különben a honlapod nem lesz érdekesebb, mint jóllakott állatkerti óriáskígyó az egyszeri apukának (láttam, uncsi volt, mehetünk már sörözni?).

A legjobb tehát, ha izgalmas szakmai blogot írsz, hogy visszatérő potenciális ügyfelek nyüzsögjenek a honlapon, osszák meg brilliáns megjegyzéseidet a FB-on, és persze te juss eszükbe a (szakmai) szükség idején. Ez könnyű, amikor aktuális (tömegmédia-)hírre reagálhatsz, eldicsekedhetsz könyved megjelenésével vagy közzéteheted egyetemi előadásod legizgalmasabb mondatait. Azaz évente 1-2 alkalommal.

Mi van a többi mintegy 93 esetben? Adunk egy tucatnyi tippet.

 

Most tiéd a szó!

Comments are closed.

Read previous post:
7 networking tipp elszántaknak

Reggeliszezon van. Persze nem csak az évnek ebben a szakában szoktunk reggelizni, de az biztos, hogy üzleti reggelik, délutáni meetupok,...

Miket kell eldöntened termékfejlesztéskor?

Mi kell a jó termékfejlesztői munkához, mielőtt elkezdenél reszelni, csiszolni és klaviatúrát püfölni? 3 dolog: stratégiai szemlélet, logikus gondolkodás és...

A szervezeti káosz kibogozása

Vendégbloggerünk, Dr. Bozsár Gabriella vezetői coach és tréner. Különböző szervezeteknél tapasztalhatta, amit mi is: baráti káoszból nem lesz magától mátrixszervezet. Hiába indul...

Close